Anton 7 år!

publicerad den 2012-04-13 kl 11:03:04 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon! Det är ingen vanlig dag för det är Antons födelsedag! Jepps, min lillebror fyller hela 7 år idag! Det är galet. Gårdagen var lyckad i alla fall! Vi var ju inne i stan och kollade på Mästerkatten, och jag tror nästan att jag tyckte att den var roligare än vad han tyckte. Eller vi skrattar ju åt olika saker. 





Två bilder från igår, hehe.

På kvällen fick jag och mamma för oss att vi skulle hyra film så vi åkte iväg till Vivo och hyrde Jag Saknar Dig.
Jag fattar inte hur jag INTE kunde gråta förra gången jag såg den. Nu rann tårarna hela tiden. Dumma film. Men den är väldigt fin.

Dagens planer är att umgås med Anton så mycket som möjligt. Dessutom har jag tydligen lovat att baka. Det har jag dock inget minne av, men nu måste jag ju göra det. Det blir en bra dag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback