The Hunger Games

publicerad den 2012-04-11 kl 11:19:34 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon. Idag är jag sjukt seg. Jag känner inte riktigt för att göra någonting. Jag har försökt samla kraft för att duscha i typ en timme, haha. Det är min dumma allergi också som gör att jag blir så trött. Sen gör det ju inte saken bättre att jag sitter uppe på nätterna och chattar, hehe. 

Gårdagen var dock awesome! Jag var med min mor och far och såg The Hunger Games, och jag tycker att den var superbra. Helt fantastiskt bra! Sen har jag ju läst alla tre böcker också, och boken var såklart bättre än filmen. Som vanligt. Men jag tycker ändå att de gjorde ett bra jobb med filmen. Jennifer Lawrence är ju helt otroligt rätt som Katniss! Och Josh Hutcherson är också fantastisk.



Nu måste jag ta mig i kragen och duscha.
Jobbigt jobbigt, hehe..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback