What about now

publicerad den 2012-04-21 kl 11:51:37 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon. Idag är det lördag. Jag vaknade för en och en halv timme sedan och har nu ätit frukost. Vi har dock fortfarande ingen fungerande kaffebryggare i vårat kök, och dessutom har Fredric druckit upp allt kaffe. Suck. Jag vill ha kaffe! 

Jag pluggade inte lika mycket som jag hade behövt igår heller, men jag hade utvecklingssamtal i alla fall. Det gjorde mig dock inte jätteglad för jag måste göra ett extra-arbete om jag vill ha bättre omdöme, vilket känns väldigt konstigt. Jag har ju faktiskt gjort vartenda arbete och har inte särskilt mycket frånvaro. Dessutom är jag väldigt stressad över skolan som det är, och nu blev det inte precis bättre. Men men, jag ska försöka få färdigt engelska-arbetet i helgen i alla fall. 

Annars var gårdagen mysig. Jag & Sandie satt nere i datasalen och kollade på roliga klipp på youtube, haha. Extremt roligt! På eftermiddagen fick vi skjuts ner till affären av Robban som skulle vidare till Uddevalla för att hämta sin TV. Jag kan inte förstå hur mat kan vara så dyrt. Sen är det ju också tusen gånger dyrare här i Ljungskile än vad det är hemma i Sthlm. Men jag köpte i alla fall grejer så att jag kunde göra nachos. Först nachochips, sedan köttfärs och ost, in i micron, sen sallad, tomat, gurka, majs, tacosås och creme fraiche. Awesome! Det blev otroligt gott. Jag tror att jag ska äta samma sak idag, hehe. På kvällen fick jag & Sandie låna Robbans rum så vi satt där och tittade på Narnia. Mysigt mysigt!

Ha en bra lördag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback