Living In The Moment

publicerad den 2012-08-07 kl 21:33:46 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heeeej. Idag har varit en rätt bra dag. Jag sålde mer första halvtimmen på jobbet än vad jag gjorde på hela lördagen. Dessutom var det trevliga människor som var och fikade hos mig idag! Då blir det mycket roligare att jobba. Jag hade även med mig körkortsboken, så även om det inte var kunder hela tiden så kände jag ändå att jag la tid på något meningsfullt. Mamma, Anton & mormor kom in ett tag och fikade också. Trevligt trevligt! När jag kom hem åt jag middag, supergod räkomelett, och sen var jag ute och promenerade en sväng med mamma. Nu har jag duschat och känner mig ganska så redo för morgondagen! :) Jag önskar bara att jag hade lite mer tid hemma. Om jag hade jobbat 8 timmar per dag, d v s slutat kl 15, så hade det varit perfekt. Nu åker jag hemifrån kl 6 och kommer hem nån gång mellan 18 och 18.30. Det är jävligt långa dagar om ni frågar mig. 

Nu ska jag mysa lite med Anton innan jag går och lägger mig. Seee yaa!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback