Sovrum

publicerad den 2012-08-30 kl 19:55:00 i kategorin Inredning l Kommentera (0)

Jag har tänkt om lite när det gäller hur jag vill att mitt rum ska se ut. Tidigare har jag velat ha en ganska så skir känsla, mycket vitt och rosa, inte så mycket tunga textilier. Nu har jag gjort en helvändning och vill istället ha det rätt mörkt med mycket textilier. 


Såhär ville jag ha det innan.



Lite såhär vill jag ha det nu. 
Fast med betydligt fler kuddar i olika storlekar och färger! Jag är ju också ett stort fan av ljus i alla dess former, så jag vill gärna ha både ljuslyktor i silver och färgade blockljus. Sovrummet ovan är dock lite för svart för min smak. Jag skulle byta ut byråerna mot vita, mattorna mot lila och slänga dit massor med kuddar i lila och grått. Och gardiner i grå sammet! Bilderna är såklart från Ikeas hemsida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback