The week

publicerad den 2012-08-19 kl 13:39:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Oj så dött det var här då. Det har inte blivit något bloggande alls i veckan, trots att den faktiskt var ovanligt händelserik. I onsdags överraskade Sofia, även kallad Dodds (hehe), mig på jobbet. Hon var med mig sista timmen och sen åkte vi vidare in till stan och åt asiatisk buffé. Det var supermysigt, men jag fick dock ångra det senare! Jag åkte hem vid åtta, gick och la mig vid tio och vaknade igen vid tolv av att jag mådde så jäkla illa. Sen spydde jag hela natten. Det var INTE kul. Så dagen efter jobbade jag inte utan spenderade precis hela dagen i soffan. Men dagen efter var jag tillbaka på jobbet igen. Så jag jobbade fredag och lördag, och igår lyckades jag även försova mig. Jag vaknade några minuter efter nio, och jag skulle vara på jobbet absolut senast halv tio. Det blev minst sagt kaos. Sen blev hela dagen konstig. Jag var helt förvirrad, haha. Idag vaknade jag kl 8, vilket var helt stört. Fast jag gick i och för sig och lade mig tidigt igår. Det var bara jag & Anton hemma, och han skulle upp tidigt och spela fotboll idag så han var tvungen att gå och lägga sig tidigt. Jag kollade på Vampire Diaries och somnade nog runt halv tolv. Förresten, jag hade glömt hur otroligt sorglig slutet av andra säsongen är! Jag grinade som en stucken gris! Usch och fy. 

Idag blir det övningskörning igen. Det svåraste är kurvtagningar, jag kommer tydligen in för fort i kurvorna. Dessutom HATAR jag att parkera. Blääääää. Men nu ska jag fika lite. Kaffe <3

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback