The City

publicerad den 2012-02-23 kl 23:37:39 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

HEEEEEEEEEJ! Hur står det till? Med mig är det bra, jag har spenderat kvällen med underbaraste Dodds! Hur är det möjligt undrar ni då, är inte hon i Tyskland? Jo, det är hon, men vi skypade och det är nästan lika bra som att ha henne här! Jag måste försöka göra det oftare, typ när ingen annan använder internet på internatet. Vi ska i alla fall hinna skypa en gång till innan jag åker på söndag. 

Igårkväll var familjen plus mormor ute och åt på en restaurang som heter Söderkisen. Den ligger på Sankt Paulsgatan vid Mariatorget i Sthlm. Otroligt god mat! Och inte så fasligt dyrt heller, inte för att det var jag som betalade, men ändå! Portionerna var stora så jag orkade inte ens äta upp allt. Dit ska jag absolut gå igen.

Idag tog jag det lugnt på förmiddagen och åkte sedan in till stan och mötte gudmor. Vi fikade på Vetekatten på Kungsgatan, afternoon tea! Mumsigt värre. Sedan gick vi till Åhléns, jag köpte ett puder från Lumene. Hoppas att det är bra. Sedan tog jag tunnelbanan till Skanstull för att besöka en hälsokostaffär på Ringvägen men de hade inte det jag ville ha så jag gick tillbaka till Folkungagatan där det ligger en annan hälsokostaffär och hittade det jag letade efter. Jag ville ha Silica, så billigt som möjligt. Nu hittade jag för 89 kr, istället för ca 250 på det andra stället. Hur det kunde skilja så mycket på olika märken har jag ingen aning om. Silica är för hår, hud och naglar men det jag mest vill åt är kosttillskottet för hud. Mamma har ätit det ett tag och hon har fått väldigt fin hy! Så nu får vi se om det funkar för mig också. 

Nu är det läggdags för mig!

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback