Mysvecka

publicerad den 2012-02-22 kl 11:40:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon! Det här är typ världens mysigaste vecka. I måndags var jag ju i stan med mamma. Vi shoppade, åt lunch på kulturhuset och fikade på mitt favoritcafé Café Art i Gamla Stan. Jag fick med mig ett svart långt linne och en ljusrosa klänning hem. Igår bakade jag cupcakes med Mirre! Sockerchock på högsta nivå. Eller kanske näst högsta. Ingenting slår sockerchocken vi fick när vi bakade cupcakes till Dodds när hon fyllde 18, hehe. Men det var väldigt mysigt i alla fall. På kvällen vandrade vi ner till församlingshemmet och sjöng med tjejerna i en timme. Det är helt sjukt hur bra jag mår när jag är där. Jag saknade dock Dodds väldigt mycket, det kändes väldigt konstigt att hon inte var med. Men annars är det fruktansvärt roligt. Det är nu bestämt att jag ska stanna här till söndag eftermiddag så jag hinner vara med och sjunga på gudstjänsten på söndag förmiddag. Jag ska sjunga min sololåt Forgiven! 

Idag SKA jag faktiskt skriva mina texter som jag har hamnat efter med. Det är bara så otroligt tråkigt. Men nu ska det göras så att jag slipper tänka på det resten av lovet. Ikväll ska vi ut och äta på söder med mormor. Det ska också bli väldigt mysigt. Men nu, LÄXOR!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback