What if

publicerad den 2012-02-19 kl 13:06:12 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor, jag kan inte ens stå när du inte ser på. Otroligt fint! Det är Joakim Berg i Kent som har skrivit den underbara låten, Utan dina andetag. 

Tänk om det inte hade varit lov veckan som kommer? Då hade jag behövt åka tåg i 4½ timme idag. Så otroligt segt. Men nu är det inte så! Lovet har knappt börjat och det är väldigt skönt. Igårkväll träffade jag Mirre! Vi tänkte först gå ut och gå, men det blev värsta snöstormen så det slutade med att vi gick hem till henne och drack te och tittade på Melodifestivalen istället. Väldigt mysigt! Sen gick jag hem och åt räkor med mor och far. Baguette med räkor och aioli, finns det något godare? Nope. 

Idag ska jag försöka få mina texter skrivna. Jag hamnade lite efter i skolarbetet innan lovet. Jag hade helt enkelt inte orken att göra någonting. Men nu så det skrivas! Eller så tar jag det senare i veckan, hehe.. Imorgon har i alla fall mamma tagit ledigt så vi ska åka in till stan och mysa. Tisdag ska spenderas med Mirre och sedan kören på kvällen. Onsdag ska vi förmodligen ut och äta med mormor, mysigt det också. Torsdag är det afternoon tea med gudmor som gäller, det ska bli otroligt mysigt! Man kan väl säga att min vecka kommer bli mysig, haha. 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback