Back in Ljungskile

publicerad den 2012-01-29 kl 14:06:06 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Så var man tillbaka. En turbulent helg ligger bakom mig. Det är svårt att anpassa sig till familjeliv igen efter att ha bott ensam ett tag. Men det är som vanligt väldigt mysigt att träffa familjen. Större delen av den i alla fall, haha. 

Jag var tvungen att åka tidigt imorse, för SJ ville inte samarbeta med mig. Det fanns inga sista minuten-biljettern alls under dagen, utan bara tidigt på morgonen eller väldigt sent ikväll. Och jag ville inte komma fram kl kvart i tolv när jag ska upp till skolan imorgon. 

Dagens planer är att sova. Haha eller? Nää, jag ska faktiskt gå ner till byn snart och handla. Men innan dess måste jag rensa i kylen.. Inte kul. Jag vet att det finns väldigt gamla köttbullar där inne, men jag har skjutit upp det väldigt länge att kasta dem. Jag får skylla mig själv. 

Ha en mysig söndag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback