En bra dag!

publicerad den 2012-01-10 kl 22:44:21 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Nejmen godkväll. Hur går det med er? Jag lever än så länge och har redan börjat komma in i rutinerna igen, vilket är väldigt skönt. Det var inte alls roligt att känna att jag bara ville hem. Nu har jag landat, insett att jag är här, att jag inte är ensam och att jag faktiskt tycker om att vara här. 

Dagen i skolan var ganska seg. Men eftermiddagen/kvällen gick väldigt fort. Runt kl sex åkte jag med Robban till Torp. Eller först skjutsade vi Adam & Ida till Uddevalla, men sedan åkte vi till Torp. Torp är alltså ett köpcentrum här i närheten för er som inte vet det. Ganska skumt namn på ett köpcentrum om ni frågar mig. Men i alla fall, jag köpte en mascara, vilket verkligen behövdes, plus mat på ICA Maxi. Betydligt billigare än ICA Nära här i Ljungskile. Vi kom inte hem förrän runt halv åtta och då var jag stöööört hungrig efter att ha varit utan mat i ca sju timmar. Ganska förståeligt att jag var hungrig, eller hur? Sedan satte jag mig i mitt vardagsrum med Sandie & barfota-Robban, alltså inte samma Robban som jag åkte till Torp med utan en annan, och tittade på Captain America. Stört bra film by the way! 

Det har alltså varit en helt okej dag! Jag har varit på bra humör! Om man bortser från min förkylning. Det låter tydligen som att jag sitter och snyftar i klassrummet när jag egentligen bara är täppt i näsan, hehe. Jag fattade inte varför Jonas helt plötsligt började klappa mig på ryggen, men det var för att han trodde att jag grinade, haha. 

Nu är jag superdupertrött så jag ska gå och lägga mig! Jag hade tänkt hinna med att yoga innan, men ikväll orkar jag inte. Det får bli imorgon istället!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback