Helgen

publicerad den 2012-01-22 kl 11:14:02 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon alla underbara. Jag har haft en väldigt harmonisk morgon. Jag gick upp tidigt och gick på en gudstjänst som hölls i skolans kapell imorse! Bortsett från Olle som agerade organist så var det bara jag & Lenjohn från skolan, resten var gamlingar som var där för Nyttårsforum. Men det var väldigt mysigt. Det var länge sedan jag var på en gudstjänst. Innan dess var det frukost i matsalen och efter var det fika. En mysig söndagsmorgon helt enkelt. 

Gårdagen var också mysig! Jag sov ut och gick på föreläsningen med Elsie Johansson på eftermiddagen. Hon är en helt underbar författare, för att läsa mer om henne, klicka HÄR. Hon läste upp några av sina dikter, och de var helt otroliga. Föreläsningen i övrigt var också superbra, hon är verkligen helt fantastisk. Sen gick vi ner till Kamrat och tittade på handbollen, vilket för övrigt var helt sjukt. Sverige ledde med 11 mål i halvlek och så slutar matchen oavgjort. Helt oacceptebelt dåligt spel i andra halvlek. Sen gick vi upp och tittade på slutet av teatern som musikalarna hade, mest för att få matkuponger, hehe. Kl 19 var det "festlig måltid" som stod på schemat, och det var väldigt god mat. Massor med småplock. 

Kvällen spenderade jag med Lenjohn i hans lägenhet. Vi gick ner till affären och blev anfallna av snöbollskrigssugna barn, haha. Helt galet. Men sedan satt vi bara och snackade i flera timmar tills vi kom på att vi skulle upp tidigt till gudstjänsten idag, men jag kom väl i säng runt ett kanske. 

Dagens planer är plugg, plugg och plugg. Och så lite städande på det. Trevligt trevligt!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback