Min vecka

publicerad den 2012-01-19 kl 21:33:56 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll. Nu var det några dagar sedan sist. Jag är i alla fall på bättre humör än vad jag var i måndags, även om jag har varit väldigt arg idag. Inte på något speciellt, utan bara allmänt arg. Och jag kunde inte hålla tyst om det så jag fick väl några psykbryt under dagens gång. Men jag tog mig igenom dagen i alla fall, och på eftermiddagen var mitt arga humör nästan förbi. Jag var nere och handlade med Fredric & Lenjohn och till middag blev det varma mackor. Stengott! Sen tittade vi ju såklart på handbollen, men det gjorde mig inte precis på bättre humör. Tur att vi gick vidare ändå. 

Annars så känns inte helgen jätteupphetsande. Vi har något som kallas Nyttårsforum på skolan som vi ska gå på. Det är föreläsningar med temat "Vägar till livets värde", vilket i och för sig låter väldigt intressant men det är väl det faktum att det är på en helg som gör det jobbigt. Ett plus är dock att vi får mat! Hehe.. Annars skulle nog ingen ha gått.

Jag har inte sovit jättemycket de senaste nätterna. Därför tänkte jag gå och lägga mig nu och få lite mer sömn än vanligt. Vi kanske hörs imorgon mellan skoldagen och Nyttårsforum!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback