Tillbaka i Ljungskile

publicerad den 2012-01-07 kl 18:37:53 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej. Nu är jag här. Tillbaka. Och jag är helt slut. Fysiskt för att jag fortfarande är förkyld och har feber, men också för att jag blir trött av att åka tåg. Psykiskt för att jag känner mig helt urlakad efter alla avsked. Det känns som att det inte finns någonting kvar av mig. Vilket det såklart gör, och det kommer säkert kännas bättre när skolan drar igång igen på måndag. Jag träffade Sandie i alla fall. Vi var nere och käkade pizza och handlade för någon timme sedan. Men nu ska jag lägga mig och titta på Vampire Diaries. Fly verkligheten ett tag. På måndag ska jag ta tag i mig själv och ta tillvara på sista terminen här, men nu vill jag bara landa här och inse att det kommer ordna sig. 

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback