Seg dag

publicerad den 2012-01-24 kl 20:42:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Vilken otroligt seg dag det har varit idag. Diskussionerna i skolan har varit långdragna och jobbiga. Jag har varit deppig, förkyld och trött. Ja, det här är ett "tyck-synd-om-mig-inlägg", haha. Dessutom lyckades jag slå huvudet i sängkanten i eftermiddags. Det gjorde riktigt jäkla ont och jag kommer med all säkerhet få en bula stor som ett hus imorgon. 

Nu är det inte långt kvar tills jag ska till Sthlm. Faktiskt bara 1½ dag! Jag åker på torsdag, förhoppningsvis runt lunch, beroende på vad det finns för biljetter. Men det som känns ännu mer stört är att min fina Mirre kommer hem om två veckor! Det är helt sjukt att det snart är 5 månader sedan vi sågs!

Nu är jag så fruktansvärt trött så att jag har svårt att hålla ögonen öppna. Men jag måste bara skriva lite på svenska-inlämningen innan jag ska gå och lägga mig. Eller så gör jag det imorgon istället.....

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback