Weekend in the capitol

publicerad den 2012-01-27 kl 11:04:06 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon! Det är fredag idag, och jag är hemma i Tyresö. Jag var stört trött igår. Mamma mötte mig vid centralen och så åkte vi kommunalt till Tyresö där hon hade ställt bilen. Vi käkade hemmagjord kebab till middag, mumsigt! Men sedan blev jag ofantligt trött. Jag höll mig uppe till tio innan jag gick och la mig och somnade på en gång. Skönt att göra det för en gångs skull! 

Idag ska jag till banken. Jag ska avsluta ett sparkonto och flytta över pengarna till mitt personkonto. Så jag får lite mera cash! Sedan blir det lunch på McDonalds med mamma & Anton innan vi ska till gudmor för Afternoon Tea. Det ska bli så mysigt!

Nu ska jag fixa det sista innan jag ska gå till bussen! Ha en bra fredag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback