Det är frågan

publicerad den 2012-07-02 kl 13:18:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon! Gårdagen kunde ju ha varit bättre om man säger så. Jag är ju rätt så privat i bloggen, men så finns det vissa saker som fortfarande är för privata för att skriva om här. I vilket fall som helst så blev det lite mycket för mig igår, och helt plötsligt så var inte fotbollsmatchen så viktig. Även om jag såklart var ledsen över att det gick som det gick för Italien. 

Jag trodde ju att min fina vän skulle komma hem igår, och antingen gjorde hon det och dissade mig totalt eller så lurade hon mig! Någonting av det är det.. I tell you, tills du hör av dig så kommer jag lägga upp 5 bilder på dig varje dag! Med start idag!















Annars så laddar jag inför en långhelg i Åmål! 
Som jag har längtat! 

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback