Jag ska slåss i dina kvarter

publicerad den 2012-07-03 kl 20:43:58 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej hej hej heeej! Tänk att det ska vara så svårt att gå och lägga sig i tid, jag tror inte att jag somnade förrän efter tre i natt. Men men, jag går ju upp vid halv tolv så jag får ju mina åtta timmar ändå. På dagen idag så låg jag och solade ett tag. Det var extremt varmt i solen, det blåste ju ingenting! Jag klarade bara korta stunder.. När far och bror kommit hem från jobbet åkte jag och mamma till Farsta Centrum och shoppade. Det blev ganska så mycket mer än vad jag hade tänkt.. Jag skulle ha hårspännen, haha. Och kom hem med två kassar svarta kläder. Förvånande? Nej :p Och inte var det på rean heller! Typiskt mig.. Jag tar bilder imorgon och visar!

Jag försökte skriva ner allt jag ska ha med mig till Sandie, och blev lite fundersam. Hur fasen ska jag få plats med allt det där? Och hur ska jag orka släpa? Det blir minst sagt en utmaning.. I övermorgon åker jag! Och det ska bli så jäkla kul!!

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
:D :D :D :D !!! <3
2012-07-03 @ 23:29:52
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback