My last day of freedom

publicerad den 2012-07-30 kl 14:23:17 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heeeej heeeeeej! Jag är på sinnessjukt bra humör och har energi till tusen! Jag ställde klockan på nio imorse för att komma upp i hyfsad tid i och med att det kommer bli extremt tidiga morgonar från och med nu. Imorgon börjar jag som tur är klockan tio, så jag behöver gå hemifrån kvart i nio ungefär. Det är ju inte så tidigt. Men i alla fall, jag åt frukost med familjen för en gångs skull och när de åkte iväg för att köpa bil så gav jag mig ut på en långpromenad. Jag gick 6.6 km på 1 timme och 5 min. Jag är stört nöjd! Efter att jag hade duschat så kom mamma körande med "nya" bilen. Det är en begagnad Saab 9.3, svart. Extremt bra! Jag test-satt och startade den. Den kommer bli perfekt att övningsköra med! Nu blir det lunch!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback