Recension Om du bara kunde se mig - Cecelia Ahern

publicerad den 2012-07-31 kl 14:13:32 i kategorin Boktips l Kommentera (0)

Hej! Några kanske känner igen namnet Cecelia Ahern, och det är förmodligen för att det var hon som skrev succéromanen PS: I love you! som sen blev filmatiserad med Hilary Swank i huvudrollen. Cecelia Ahern är född 1981 och skrev sin debutroman PS: I love you! när hon endast var 21 år gammal. Hon har allt som allt sålt över åtta miljoner böcker världen över. Om du bara kunde se mig är en bok på 315 sidor och en bok om kärlek, magi, fantasi och att livet blir vad man gör det till. Jag tycker att boken var ganska seg i början, men det var nog för att jag inte läste så mycket. Det tog alldeles för lång tid för mig att läsa hela boken, och det var för att jag läste så sällan. Jag kan tänka mig att den hade varit bättre om man läste mer. Men jag tyckte om boken. Den var mysig och annorlunda. Annorlunda för att det inte är så vanligt, känns det som, att böcker för vuxna innehåller magi när det inte är fantasy eller science-fiction. 

PUSS! ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback