BUS!

publicerad den 2012-06-21 kl 16:32:57 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Heeeeej! Dagen innan midsommar, någon som är stressad? Jag kan säga att jag knappt har suttit ner fem minuter i sträck på hela dagen. Det har varit bullbak för fulla muggar, och det tar tid kan jag lova. Sen såg ju köket ut som att tredje världskriget hade utbrytit, och det tog ett tag att städa upp det också. Men innan allt detta så bestämde jag mig för att smörja in mig med Dove Summer Glow, ni vet hudkrämen med brun-utan-sol i. Det var ju ett STORT misstag. Det gick ju aldrig in i huden! Jag behövde ju sätta igång med bullbaket, så efter en kvart var jag tvungen att tvätta händerna för att kunna börja baka. Så nu har jag en otroligt fin kant mellan händerna och armarna, som bara blir mer och mer framträdande för varje minut som går. Sjukt fail. Jag har dock läst någonstans att man ska kunna skrubba bort bus-fläckar med bakpulver? Får se om jag vågar testa det..




Någon annan än jag som känner av extremt mycket pollen just nu? Det är inte trevligt alls! Jag kör ändå på både tabletter och nässpray, men det är riktigt illa ändå. Fy för pollen!

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
HAhahahaha faaail!! ;D och ja körde en repris idag på ketchup grejen vettu fast med hudlotion istället :P
2012-06-21 @ 20:15:06
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback