Don't wake me up

publicerad den 2012-06-19 kl 18:10:50 i kategorin Shopping l Kommentera (1)

Hej! Jag känner att jag har fått lite av en rough start på mitt självvalda sommarlov. Men, nu är det slut på deppandet! Idag tog jag mig i kragen, sminkade mig för första gången på över en vecka och åkte iväg till centrum. Jag var på biblioteket och lånade böcker, köpte två BHar på rean på H&M och en lite mindre väska på Lindex. 


Väskan, köpt för 149 kr på Lindex!


Böckerna jag lånade på biblioteket.
Jag har dock läst två av dem förut, men jag älskar dem så jag läser dem igen..

Nu blir det min gamla folkis-favorit pyttipanna till middag!

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
Snygg väska!

och skitbra med boktips... ! :D



<3
2012-06-20 @ 01:32:27
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback