The fever has hit

publicerad den 2012-06-14 kl 12:01:58 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Goooodmorgon. Det här blev ju inte alls som jag hade tänkt mig. Jag fick feber i förrgår. Gårdagen spenderades i sängen, tittandes på film och facebookandes. På kvällen multitaskade jag på högsta nivå. Det var fotboll på TVn (utan ljud), film på datorn, chattande på facebook samtidigt som jag höll koll på min drömelva. Sen ringde telefonen också. Då blev det lite mycket. Haha.. När febern steg till 39,5 blev jag dock lite trött. Jag fick leta upp en ipren och dricka massa vatten. Men när febern var så hög så kunde jag inte sova, vilket gjorde att jag inte somnade förrän efter två. Det gick inte jättebra ihop med att gå upp halv sju för att gå på Antons skolavslutning, så när mamma väckte mig imorse somnade jag bara om. Jag som hade sett fram emot skolavslutningen! Det är så jävla typiskt. Så nu sitter jag här i min säng, utan kaffe för det är slut, och tycker synd om mig själv. Speciellt för att det inte finns något kaffe. Pappa handlade fasen igår, och jag sa i förrgår att kaffet snart var slut och att det behövde köpas. Suck. 

Mina planer för dagen är att ta mig upp från sängen. Det är nummer ett. Nummer två är att duscha. Nummer tre är.. Nej, jag har inget nummer tre. 

PUSSSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
gumman då!! <3 jävla feberhelvete!!

krya på dig!
2012-06-14 @ 13:49:32
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback