Livlinor

publicerad den 2012-06-08 kl 02:22:29 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godkväll! Fasen vad snabbt tiden går! Det är snart en vecka sedan avslutningen och jag sa hej då till många fina vänner. Den här veckan har jag försökt distansera mig i mitt sinne från Ljungskile och alla jag träffade där och trott att jag behöver inse att jag nu är själv igen. Idag kom jag dock på att det inte alls är så! Jag har ju fortfarande vännerna kvar, och de kan fortfarande vara mina livlinor även fast de är långt borta. Det känns som att jag har elastiska band till vissa av dem. Band som jag känner rent fysiskt. Jag står inte längre själv, jag är en del av något större. Oj vad flummigt det här blev. Det känns bra i alla fall! Jag kan tänka mig att det också är för att jag har bestämt att jag ska hälsa på Sandie i Åmål i början av juli! Det kommer bli så otroligt roligt! 

Jag har lyckats vända på dygnet ganska så rejält. Men just nu så gör inte det så mycket när jag ändå inte har något att göra på dagarna. Jag lär ju dock bara få ha det såhär tills resten av familjen får semester. Då lär jag bli väckt tiiiidigt. Hemska tanke. 

Idag var jag på Öppet Hus i Strandskolan och kollade på vad Anton har gjort under året. Min lilla sötnöt. Jag hann också med att hälsa på några gamla lärare, men det blev väldigt snabbt i och med att det alltid är väldigt stressigt under Öppet Hus. När vi kom hem satte pappa upp en konsollhylla i mitt rum som jag nu har min stationära dator på. Det känns helt fantastiskt att äntligen ha tillgång till den! Vi fick dessutom upp tavellister som jag nu har fotografier på. Det blev så mysigt så i mitt lilla rum. Runt kvart i tio gick ut på en promenad och var ute i nästan 45 min. Jag var på så jäkla bra humör! Jag hoppas att det håller i sig tills imorgon!

Nu blir det sängen för mig, zzzzz! 

Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
så jävla kul!! :D :D
2012-06-08 @ 06:41:59
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback