Fotboll och fiske

publicerad den 2012-06-09 kl 14:01:17 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hejsan svejsan. Den här veckan har gått stört fort. Tiden går förresten alltid fort nu. Är det såhär det kommer vara från och med nu? Läskigt. Jag har i alla fall haft en mysig vecka. I onsdags var jag med pappa & Anton och fiskade, men vi fick ingen fisk. Det roligaste var dock när draget fastnade i botten och pappa gick i vattnet för att få loss det. Hehe.. Igår glömde vi fiskespöt, men vi satt ute på en klippa och grillade korv. Det var också väldigt mysigt! Sen var det fotboll som gällde, EM började ju igår. Jag tittade bara på Ryssland - Tjeckien, och hejade på Tjeckien. Det gick ju inte så jättebra. Jag har gjort en drömelva i Aftonbladets spel, och hade Tjeckiens målvakt som min målvakt. Han släppte in 4 mål igår! Inte okej! Jag förlorade 30000 kr i spelet på det.. Jag hoppas dock att det går bättre för mina spelare idag. Först spelar ju Holland mot Danmark, och jag har 3 holländska spelare i mitt lag så de måste verkligen vinna. Sen spelar Portugal mot Tyskland, och då måste Portugal vinna. 

Okej, nog med fotbollstjöt. Annars var dagens planer barnkalas, men det blev tråkigt nog inställt. Så jag får väl roa mig bäst jag kan, d v s vid datorn, hehe. 


Bild från i onsdags när vi fiskade :)

Ha det superduperbra!

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
SV: Ja de kommer de bli :D
2012-06-09 @ 15:10:26
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback