I believe in you

publicerad den 2012-03-18 kl 09:14:07 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon! Det har varit en riktigt skum vecka. Det kändes som fredag när det var torsdag, lördag när det var fredag och söndag när det var lördag. Idag vet jag inte riktigt vad det är för dag. Förmodligen en söndag till i och med att det är städdag. Jag & Sandie brukar ju dessutom gå på våran skogspromenad på söndagar, men det regnade i förrgår så det känns inte jättelockande att klampa runt där i leran. Vi får ta rundan runt lyckorna istället. 

Jocke var som sagt här mellan torsdag och lördag. Det var mysigt att ha lite extra sällskap i och med att nästan alla har åkt hem. Nu blev vi i alla fall inte helt ensamma. Dessutom har vi hängt med umusarna hela helgen. Men i fredags träffade Jocke min lärare Lisa och jag tror att det gick bra! 

Igårkväll lånade jag & Sandie Victors rum igen och tittade på film. Vi skulle egentligen kolla på alla Twilight-filmer som jag äger, d v s Twilight, New Moon & Eclipse, men jag orkade bara de två första. Båda är nu dock väldigt sugna på att köpa Breaking Dawn part 1 som har kommit ut nu. Men det är det ingen av oss som har råd till..

Dagens planer är alltså städning och promenad. Sen får vi se hur vi får tiden att gå. Jag hoppas ju på att det ska bli varmt igen så att man kan sitta ute och sola!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback