I'm alright

publicerad den 2012-03-23 kl 08:31:04 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon, godmorgon, godmorgon, godmorgon. Den gångna veckan trodde vi skulle bli den segaste någonsin, men istället har den varit precis tvärtom. En vecka har aldrig gått så fort som den här. I måndags hade vi fullt upp precis hela dagen med planering, möte med syo-konsulenten, samtal med Gustav Fridolin som är språkrör för Miljöpartiet och rep inför nästa veckas gemsam. I tisdags gjorde jag och några till högskoleprovet från i höstas, som övning. Jag missade ju datumet så jag kommer inte göra det nu i april, så jag ville se hur det kändes att göra det ändå. Dock hade vi i stort sett inga pauser, så vi gjorde proven med några minuters mellanrum bortsett från en lite längre paus. Mattedelarna gick åt skogen men resten gick bra. Helt okej för att vara första gången tycker jag!

På tisdagkvällen festade jag till det rejält. Vi satt ute hela kvällen, lyssnade på musik, tjötade, drack alkohol och senare hade vi även en brasa. Jag hade kullerbyttstävling med Patrik nedför en backe, ringde till Fredric och bad honom råna en bank till mig så att jag skulle kunna åka till USA med Anna, gick in i skogen själv (ingen vet fortfarande vad jag gjorde där inne, inte ens jag) och gick och lade mig under ett träd när jag blev trött. Men jag hade en rolig kväll, haha. I onsdags mådde jag dock inte alls bra, och det kändes som att hela matsalen kollade på mig & Sandie för att vi var bakis. Dock var det inte helt out of the blue för Adam, Jimmy och John satt och skrattade åt mig. Men jag tog mig i kragen och hade möte med Lisa och Thorbjörn om bokprojektet, och senare gick jag t o m ner till byn. Det ni! Hehe.. 

Igår skulle jag ha skrivit på boken. MEN, jag fastnade i matsalen i en och en halv timme, spelade sedan basket i en timme, hängde i biblioteket, åt lunch, tittade på när Victor städade sitt rum, tvättade Victors tusen miljarder kläder, solade på terassen, åt middag nere vid havet i solnedgången och avslutade kvällen i tvättstugan. Ja, så kan man också spendera en dag.

Idag SKA jag skriva på boken. Men först ska jag gå och äta frukost, själv. Forever alone. Sandie dissar mig för sin säng. Jag är bortbytt mot ett föremål utan medvetande. Stackars mig. 

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sandie
WTF!!! hahah :P

2012-03-23 @ 16:31:49
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback