I'm glad you have been my friend in the time of our lives

publicerad den 2012-03-11 kl 17:13:12 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Ännu en helg har passerat i bakis-dimman. Fest blev det verkligen i fredags. Speciellt när killarna från fritidsledarlinjen kom. De har ett rykte att vara väldigt högljudda, och det kan man verkligen inte säga emot. När de kom steg ljudvolymen till det dubbla och vi som hade varit där innan bara satt och tittade på varandra och skrattade för att det var så sjukt. Kvällen slutade väl på ett ganska så oväntat sätt, och min förmåga att tänka logiskt försvann ut genom fönstret, haha. Men men, det var ju kul i alla fall. 

Gårdagen var inte särskilt kul för mig. Jag mådde riktigt dåligt, extrem huvudvärk. Men det förtjänade jag. Jag & Sandie åkte med Robban ner till byn och handlade bakismat och sedan stängde vi in oss på Victors rum och tittade på film. Nu kanske det låter väldigt konstigt att bara vi två stängde in oss på Victors rum, men det är så att han har en väldigt stor TV (ingen av oss har TV på rummet överhuvudtaget) och Victor var snäll och lånade ut sitt rum när han åkte hem i fredags. Väldigt snällt av honom! Så där satt vi tills Melodifestivalen började då vi flytta ut till vardagsrummet. Loreen vann! Jag blev superglad! :D Sen blev det en tidig kväll för mig, jag gick och lade mig före elva, väldigt skönt!

Idag har jag & Sandie varit ute på våran söndagspromenad! Vi går genom skogen upp till Skarsjön och sedan bilvägen ner. Det tar väl ca en timme och en kvart eller så. Fast vi gick en längre väg idag så det tog nog närmare en och en halv timme. Väldigt skönt i alla fall!

Nu ska jag tina min lax som jag ska äta till middag. Mums! Ha en mysig söndagkväll!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback