Kompromiss

publicerad den 2012-03-05 kl 18:04:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Nämen tjeeenare! För er som hann se mitt förra inlägg; glöm det. Efter lite eftertanke kändes det inte så bra att gå ut så hårt först. Jag känner att det blir lite mycket som jag inte får äta, och det kommer gå ut över skolan i och med att jag inte kommer ha någon ork. För er som inte hann se det förra inlägget innan jag tog bort det; jag tänkte köra på detox i 10 dagar. Men jag har nu bestämt mig för att "bara" köra på nyttig mat, långsamma kolhydrater, inget socker och promenader varje dag. På så sätt får jag nytta av all nyttig mat jag köpte igår men samtidigt inte lika styrd i skolmatsalen. Idag kunde jag ju bara äta sallad och det står man sig inte länge på. 

Skoldagen gick i alla fall snabbt. Vi hade förlängt gemsam med föreläsning. Det var en kille som hade cyklat på en enhjuling genom hela Sverige. Den första tydligen. Han pratade mycket om målsättning och visualisering, ganska så intressant. Men jag fick ett extremt skrattanfall när vi skulle visualisera oss ett äpple och en citron eller vad fasen det var. Tänk er att nästan hela skolan sitter i ett stort rum, och nästan alla sitter och blundar, alla är helt knäpptysta, och så börjar jag att skratta. Och jag kunde inte sluta! Jag satt och skrattade så att jag skakade för att låta så lite som möjligt. Herregud säger jag bara. 

Efter engelskan som slutade kvart i fem var Sandie & jag ute och promenerade. Vi gick längst havet. Synd bara att motorvägen går precis där. Annars hade det varit en perfekt promenad. Nu är jag dock hungrig som fasen, vilket jag i och för sig har varit hela dagen. Både jag & Sandie ska äta kyckling. MUMS!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback