Seg vecka

publicerad den 2012-03-09 kl 14:29:53 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Den här veckan har gått så stört fort. Det känns som att det alldeles nyss var måndag! Men det är ju gött att det går fort. Eller inte. Det beror på hur man ser på det. Man börjar känna av att det inte är så långt kvar nu, och då kommer ångesten över att inte veta vad man ska göra sen. Det tål att tänkas på om man säger så.

Det har inte blivit så mycket bloggande den här veckan. Det har varit upp och ner med humöret. I tisdags var allt på topp. På eftermiddagen hängde jag, Sandie, Victor & Robban på Torp ett tag. Kollade fiskar och så. Haha! Robban köpte Angry Birds, och inte appen utan sällskapsspelet. Det var ganska galet. Man skulle bygga upp olika formationer och skjuta iväg dom små fåglarna med en katapult. Jag var riktigt bra på det! I onsdags gick det neråt med mitt humör. Orken försvann helt och Sandie fick i stort sett släpa ut mig på promenad. Men jag mådde bättre sedan i alla fall. Kvällen slutade med fotboll och öl på Robbans rum. Gårdagen var helt meningslös. Vi gjorde absolut ingenting på hela kvällen. Jag & Sandie satt bara på hennes rum i flera timmar och försökte få tiden att gå. Stört jobbigt. 

Idag blir det festande. Eller det är vad vi vill i alla fall, men det verkar inte som om resten är så jätte på. Men vi hoppas på festande i alla fall! Vi var nyss på systemet så vi är förberedda i alla fall. 

Ha en bra fredag people!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback