We belong together

publicerad den 2012-03-24 kl 12:30:11 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon. Jag sitter och lyssnar på Gavin DeGraw och tittar ut över havet från mitt fönster. Hur kan den här tiden ha passerat? Hur kan det ha gått så fort? Det var meningen att jag skulle ha hunnit tänka det här året. Komma på vad jag vill göra med mitt liv. Det har jag inte hunnit. Jag har haft det hittills bästa året i mitt liv, och jag är inte redo att lämna det än. Fan vad jag älskar det här stället. Jag har aldrig känt mig så hemma någon annanstans, aldrig känt mig så uppskattad, aldrig skrattat så mycket som här. Det känns som att hjärtat ska spricka när jag tänker på alla underbara människor här. De flesta av dem vet säkert inte ens hur mycket de betyder för mig. Nej, nu får det vara nog med att vara sentimental.

Gårdagen var väldigt mysig. Jag satt faktiskt med boken ett tag, men internet ville inte samarbeta med mig och utan det kan jag inte göra någonting. Sen käkade jag lunch med Sandie & Adam i klassen. Jag tvingades t o m ut på terassen för att dricka kaffe. Sedan flyttade vi ner till gräsmattan och bara låg där och tog det lugnt i nån timme eller två. Efter det övergav Adam oss för att åka till Sthlm. Vad är det för skit liksom? Hehe.. Men jag & Sandie chillade på mitt rum ett tag innan vi gick ner till byn. Jag gick äntligen till Apoteket och köpte allergitabletter, så nu slipper jag gå runt och nysa och klia mig i ögonen. Sandie köpte något som liknade Silica på hälsokosten, så nu hoppas vi på att det hjälper. 

Kvällen spenderades som många andra kvällar inne på Victors rum. Vi får som sagt låna det när han är borta. Vi tittade på Sex and the City 2 och Lida. Sex and the City är ju extremt rolig, men Lida var ju helt sjuk. Psykologisk thriller som gjorde att jag blev livrädd. Jag var tvungen att kolla på ett avsnitt Vampire Diaries innan jag somnade, haha. 

Idag blir det mer tvättande och förhoppningsvis solande!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback