All We Are

publicerad den 2012-10-05 kl 00:09:04 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godkväll! Jag ska börja kalla torsdagar för "energitorsdagar", för det är precis vad de är. Jag blir så glad av att träffa Doddo och jag blir så glad av att sjunga! Det känns som att jag äntligen börjar landa här i Stockholm, och det känns bra. Idag mötte jag Doddo vid Gullmarsplan och gick på Systemet, vilket är obligatoriskt när man fyller 20, och sen begav vi oss hem till Samuel för en snabb middag. Alldeles för snabb för vi hann knappt äta och så fick vi springa till tunnelbanan men blev ändå sena till körövningen. Men det gick ju bra ändå. Körövningen var jätterolig och på söndag väntar första gudstjänsten. Dock så är det tydligen pingstkyrkan som håller till i Filadelfiakyrkan, så det blir minst sagt intressant att se hur gudstjänsten blir. Först tänkte jag inte gå, för jag känner inte alls att jag kan stå för deras tro, men efter lite funderande så har jag kommit fram till att jag ska vara med ändå. Måste ju checka läget liksom.

Nu ska jag soooova! I Ljungskile är det insparksfest nu, så jag hoppas ni har det kul! Och att ni ska upp riktigt tidigt imorgon på lektion, moahahahah.

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
haha ja de gick ju superbra att komma upp till lektionen , hade varit 8 av 22 där haha
2012-10-06 @ 01:22:30
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback