Dirty Dancing!

publicerad den 2012-10-15 kl 18:49:40 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll. Jag är fortfarande sjuk. Jag har blivit lite bättre när det gället förkylningen, men febern är fortfarande kvar. Och idag har jag varit så trött så att det känns som att jag har halvsovit mig igenom hela dagen. Inte kul!

En anledning till varför jag inte blir bättre kan ju vara att jag inte tar det lugnt. Jag blir så deprimerad av att ta det lugnt, så jag gör inte det så ofta längre. I lördags var det ju Doddos 20-årsfest, som förresten var sjukt rolig, och igår var jag och såg Dirty Dancing på Chinateatern med mamma, Heléne, Anna och Ann-Britt. Den var så jäkla bra! Jag vet inte hur många gånger under föreställningen som jag fick gåshud över hela kroppen, och i slutet fällde jag en och annan tår. Se den! Efter föreställningen åkte vi till en restaurang på Åsögatan som hette Tre Indier, och maten var helt stört god. Jag tog någon form av blandning av saffransris, kyckling, vitlök, rostad lök, cashewnötter, kokos och någon tomatbaserad sås. Och så naanbröd! Extremt gott var det.

Bilder lånade från dn.se.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback