Förkyld hälsning

publicerad den 2012-10-12 kl 12:31:04 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej hej. Shit alltså, det är galet hur dåligt man kan må över en förkylning! I förrgår låg jag hemma hela dagen och kände mig näst intill döende. Tror ni inte att de ringde från förskolan som jag är timvikarie på och frågade om jag kunde jobba dagen efter (dvs igår)?! Så otroligt typiskt. Men jag kunde ju inte säga nej första gången de ringde så det var bara att bita ihop. Jag körde på nässpray och ipren, och jag tog mig ju igenom dagen. Och det gick bra! Jag var med 4-åringarna och alla barnen är ju så otroligt söta. En pojke hade dock bestämt sig för att testa mig, ny fröken och allt, så det blev kaos vid maten. Oj oj säger jag bara. Men det roligaste är ju alla frågor man får. Varför har jag rött hår? Vart är mina barn? Varför har inte jag några barn? Varför är inte jag på¨jobbet på helgerna? Varför varför varför :p Men det är roligt! Och alla kramar man får! Sötungar!

Idag var det planeringsdag där så det blev inget jobb för min del. Skönt tycker jag i och med att jag egentligen är sjuk. Det tråkigaste av allt var ju att jag missade körövningen igår. Jag var så sinnessjukt trött efter arbetsdagen så jag däckade i soffan efter middagen. Jag sov nog över 12 timmar. Trött var jag! Så idag ska jag bara ta det lugnt så att jag orkar med Doddos 20-årsfest imorgon!

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
Ta bild Carrolainen!! Vill se hur du blev i håret? :D
Svar: hahah jag, fota mig själv?? neeej neeeeej :p jag kan kanske försöka ta en bild bara på håret eller nåt :p
Carro
2012-10-14 @ 00:23:43
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback