Grattis mamma!

publicerad den 2012-10-30 kl 18:39:33 i kategorin Inredning l Kommentera (0)

Godkväll. Är det bara jag som verkligen känner av att man har ställt om klockan? Jag tycker att jag blir trött väldigt tidigt på kvällarna. Sen är ju det uppenbara att det blir mörkt tidigare också rätt påtagligt. 

Idag fyller min fina mamma år. Jag & Anton sjöng för henne imorse och hon fick min present. Jag hade köpt olika badskum (vi har ju köpt badkar till det nya badrummet!), bodylotion och peeling. Allting doftade underbart så jag hoppas att jag kan få "låna" lite också, hehe. På eftermiddagen var vi i Haninge Centrum och jag ansökte om nytt pass. På hemvägen åkte vi förbi ICA Maxi, och jag köpte hårprodukter och en kudde, hehe. Nu blir det fan ingen mer shopping förrän Dublin! 



Kudden är betydligt mer lila än vad den ser ut på bilden!


Volympuder från Syoss, någon som har erfarenhet av detta? Är det bra?


Spray Wax från Lee Stafford, samma fråga här; erfarenheter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback