I'll live

publicerad den 2012-10-08 kl 10:16:00 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon. Jag har haft en jättemysig helg! Fredagkvällen blev precis lika mysig som jag tänkte att den skulle bli. Lördagen spenderades ute i skogen med pappa & Anton, vi plockade svamp och fikade i solskenet. På kvällen gjorde jag nachos till middag och sen kollade vi på Sagan om ringen. Igår gick jag upp tidigt, mötte upp Doddo vid busshållplatsen och åkte sen in till Filadelfiakyrkan där vi sjöng med kören. Det var intressant, och väldigt roligt! Låtarna är ju sjukt bra, och det gör det extremt roligt. Efter gudstjänsten åkte vi till söder och satte oss på Doddos favoritcafé (som var supermysigt!) Blå Lotus och åt lunch. Jag åt en varm macka med kalkon, soltorkade tomater, färska tomater, rödlök och ost. Väldigt, väldigt gott! Runt två började vi röra oss hemåt, och när jag väl kom hem tog jag det lugnt med mamma som hade varit borta hela helgen. Efter middagen färgade jag mitt hår, och det blev rödare än vad jag hade tänkt mig, men det gör inte så mycket. 

Ikväll väntar mys hos gudmor i stan! Det ska bli väldigt kul att se nya lägenheten. Spännande, spännande!


Anton i fredags, sötunge!


Skalbaggen jag hittade i lördags, även kallad Blå-Erik den lilas släkting, hahah

Lite av svampen vi plockade! Vi hittade ungefär dubbelt så mycket, om inte mer. Pappa hade mycket att rensa sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback