Pain

publicerad den 2012-10-21 kl 20:22:02 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll. Min blogglust är lika med noll. Jag känner att det är så mycket som går åt skogen just nu, och även om jag försöker fokusera på det som är bra så går det inte så bra. Jag dras med ner till mörka och jobbiga platser som det var länge sedan jag var på. Trots det känner jag igen mig så väl. Jag känner igen hopplösheten och panikångesten som om de vore gamla vänner. Men de är inte välkomna! Jag försöker intala mig att jag har kommit långt det senaste året, jag är inte samma person jag var när jag först besökte de mörka platserna. Bara för att jag var nergrävd i två år förra gången betyder inte det att det kommer hända igen. För det kommer det inte. Jag vet bara inte hur jag ska ta itu med känslorna utan att brytas ner totalt. Men det är något jag måste jobba på. 

Veckan har inte varit särskilt rolig. Jag började få ont i nacken i tisdags och sedan blev det bara värre och värre. I torsdags kväll när jag kom hem från kören blev jag så knäckt av det så att jag bröt ihop och bara grinade. Jag kände att jag var så otroligt trött på att vara sjuk hela tiden, och att utöver det ha så ont i nacken och övre ryggen så att jag knappt kunde sätta upp håret. Som tur var började det bli bättre på fredagen och nu gör det bara lite ont när jag vaknar på morgonen men annars är det bra. 

Nu ska jag försöka tänka på roliga saker!

Vi hörs när vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback