Home

publicerad den 2012-09-02 kl 13:39:00 i kategorin Bilder l Kommentera (1)

Godmorgon! Underbara söndag! ♥ Jag hade en sinnessjukt bra lördag. Jag jobbade på dagen, men det var så lugnt så jag satt bara och läste hela dagen. Det var riktigt mysigt. På kvällen mötte jag mina tjejor vid Vivo och vi inhandlade lite nödvändigheter såsom chips och dipp. Sen begav vi oss hem till mig där det blev firande med jordgubbsbubbel, tacos och vin. Vi firade såklart att vi fyra för tillfället bor i samma del av Sverige igen! Om man inte räknar med när vi sågs i tisdags hemma hos Maria, vilket vi inte gör, så var det över ett år sedan vi sågs alla fyra. Och jag måste säga att jag hade glömt hur fantastiskt roligt vi har när vi ses allihopa. Jag har inte skrattat så mycket på länge. Enligt min lillebror Anton lät vi som dinosaurier när vi skrattade, hahahah! De drog hem runt ett men jag kom inte i säng förrän vid halv tre ändå. Det var helt klart en lyckad lördag! 

Idag ska jag bara ta det extremt lugnt. Jag var ju sjuk i veckan och jag känner mig fortfarande extra trött efter det, så jag tar helgen till att vila upp mig ordentligt. Håret ska färgas ikväll också!

Ha det bäst! Pussar! ♥












Hahahah, bilder från augusti 2009! Snälla mörda mig inte!

Kommentarer
Postat av: Doddo
Hahah! Mycket fina bilder må jag säga! Och att vi skrattade som dinosaurier, åh så fint sagt! :D
Svar: Hahah ja! Det roliga var att han sa det i telefonen till en kompis, hahah! Så nu vet hela hans kompisgäng att vi skrattar som dinosaurier, hahahah!
Carro
2012-09-03 @ 00:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback