I can't make you love me

publicerad den 2012-09-25 kl 19:19:07 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

LURAD! Eller inte, hehe.. Som ni ser orkade jag inte fixa med designen nu. Det blev för jobbigt. 

Idag har varit en bra dag! Tillskillnad från gårdagen. Igår var jag riktigt deppig utan någon riktig anledning och låg mest i sängen. Ingenting kändes lockande, orken fanns inte där. Men idag var jag tillbaka! Jag var inne i stan och shoppade, och vem blir inte på bra humör av det? :) När jag var där fick jag även ett väldigt välkommet telefonsamtal från en förskola som jag har sökt jobb på, så nu står jag i deras vikarielista! Det är precis vad jag har velat ha. Just nu vill jag inte ha rutiner, samma schema varje vecka. Det passar mig alldeles utmärkt att bli inringd när jag behövs. Mindre stress och ångest från min sida också, vilket resulterar i att jag förmodligen kommer att uppskatta jobbet så mycket mer. Så jag är väldigt glad just nu! 

Det kommer ett inlägg om en liten stund med vad jag shoppade idag!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback