It's over

publicerad den 2012-09-20 kl 16:30:59 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Så var jobbet på fiket över. Jag jobbade sista dagen igår, och det var svårare än väntat. Jag trodde att det skulle vara lättare i och med att jag visste att det var sista dagen, men det kändes värre än någonsin. Så det känns verkligen som att jag har tagit rätt beslut! 

Idag har jag bara slappat. Jag gick och la mig tidigt igår så jag vaknade ändå ganska tidigt, runt nio. Sen har jag snackat i telefonen, tittat på mycket intressanta TV-program (inte..), duschat och gjort mig i ordning. Nu ska jag nämligen iväg på körövning i Filadelfiakyrkan! Det ska bli otroligt roligt! Trots feber och bihålebesvär..

Vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback