Paperweight

publicerad den 2012-09-30 kl 14:07:24 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej. Nu var det ett tag sen igen. Sedan jag skrev sist har jag varit på ännu en körövning, som by the way var extremt rolig, varit på en hemmafest i Nacka och firat Mirre, ringt till hela Sverige och varit bakis. Kul va? Ja! :) Förutom möjligen att vara bakis. Det var väldigt mycket mysigare att vara bakis i Ljungskile! Gårdagen var väl inte alls särskilt kul egentligen. Jag hade ångest som tusan och jag vet inte riktigt varför. Så efter att ha legat i sängen hela dagen så begav jag mig ut på promenad klockan halv tolv igårkväll, med förhoppningen att ångesten skulle släppa. Det gjorde den inte. Så jag har inte sovit särskilt mycket inatt. Nu fördriver jag tiden med att städa. Hur kommer det sig att jag städade oftare i Ljungskile än vad jag gör här? Mycket skumt. Mitt rum här är ju en fjärdedel av mitt rum där!

Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback