Some nights I'm scared that you'll forget me

publicerad den 2012-09-08 kl 20:53:29 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Så var denna jobbvecka över också. Nu är det inte långt kvar tills jag fyller 20! Helt sinnessjukt. Jag känner mig dock äldre så det sinnessjuka är att jag inte fyller mer, haha. Jag jobbar dock på min födelsedag, men det gör inte så mycket. Det kommer bli episkt att kunna gå på Systemet i alla fall, hehe.

Jag mår inte superbra för tillfället. Jag var ju hos läkaren förra veckan och fick kortison-nässpray, rinexin och penicillin utskrivet, men jag hämtade bara ut nässprayen och rinexinet för att se om det blev bättre med bara det. Det har det dock inte blivit, så igår började jag med penicillinet. Och det var ju tur för idag hade jag feber när jag kom hem. Inte kul. Min kropp måste vara den svagaste som finns. Jag står ju inte emot någonting längre! Tur att jag har två dagars ledighet framför mig i alla fall så att jag hinner må bättre innan jag ska jobba igen. 

Nu blir det lördagsmys framför TVn med min lillebror ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback