6 månader

publicerad den 2013-08-13 kl 15:42:59 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Nu var det ju faktiskt jättelänge sedan jag skrev något här. Så, en uppdatering är väl på sin plats. Jag och min fina firade 6 månader igår. Tänk vad tiden går fort när man har roligt! Jag fick fina blommor och på kvällen var vi ute på stan och åt middag. När vi kom hem gjorde jag god efterrätt med kesella, grädde, kex och blåbär. Sen var vi vääääldigt mätta. Vi bor i lägenheten med Simon och Fia, men en flytt är planerad till i slutet av september. Vi ska flytta upp en våning till ettan som blir ledig då. Det ska bli så otroligt skönt att få eget! Och lägenheten där uppe är jättefin. Det är en inredd vindsvåning dock så det är snedtak, men det är bara mysigt tycker jag. Jag får visa bilder sen när vi har flyttat upp. 

Martin har kommit in på universitetet. Jag gjorde en sen anmälan till fyra kurser men det visade sig att mitt betyg som jag fick från gymnasiet inte funkade i deras system så jag var tvungen att ta kontakt med min gamla skola, som dock såklart var stängd mitt i sommaren. Igår fick jag äntligen hem mitt nya betyg och idag blev jag struken från de fyra kurserna jag hade sökt till. Irriterande! Men jag har skickat in mitt betyg idag och även sökt till tre nya kurser. Nu håller jag tummarna för att jag kommer in någonstans. Annars blir det jobbigt! 

En resa till Stockholm är inbokad torsdagen den 29e augusti! Då ska jag mysa med Anton och äta kräftor. Myyys! 

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback