Ache

publicerad den 2013-02-01 kl 09:12:56 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon. Hur är det med er? Jag har inte mått så bra de senaste dagarna. I onsdags hade jag extrem huvudvärk som inte ville gå över. Igår hoppades jag på att den skulle försvinna så jag gick till jobbet ändå. Det gjorde den dock inte och tillslut hade jag så ont i huvudet så att jag mådde illa och var tvungen att gå hem. No fun. Dessutom visste jag ju inte hur jag skulle må idag så jag sa att jag inte kunde jobba idag heller. Det var nog ett bra beslut för huvudvärken är fortfarande inte borta. Igår var både mamma och Anton hemma också, men idag är det bara jag och Anton. Han har en hemskt hosta som gör att han inte sover på nätterna. Stackars liten. Jag sover inte heller bra, men jag vet inte varför. Det spelar ingen roll hur trött jag är, det går liksom inte. Jag ligger förmodligen och tänker alldeles för mycket. Jag kom på mig själv med att ligga och tänka på jobbet en natt för några kvällar sedan. Och när jag aktivt försökte att inte tänka på det så var det Ljungskile som ploppade upp i skallen. Konstigt, hehe. Det var länge sedan jag var så här glad som jag har varit den senaste veckan. Det sa mamma också. Men det är ju omöjligt att inte vara glad när man får så extremt fina sms som gör att jag går runt och ler precis hela tiden. Jag skuttar fasen runt här hemma, haha! Och jag längtar ihjäl mig till tisdag. Tiden måste gå fort nu!

Dagens planer är alltså att mysa med Anton. Jag ska försöka få honom att vilja titta på Björnbröder istället för att spela wii, hehe. Lycka till till mig! 

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback