Blessed

publicerad den 2013-02-03 kl 16:59:14 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Jag har haft en övermysig dag. Hos Anna & Patrick var det sjukstuga. Stackars Erik hade fortfarande feber. Men de gick runt och sa "Carolina, kom!" hela tiden och tog mig i handen. Mitt hjärta smälter! Jag var där i några timmar och sen mötte jag upp Pillan för en kort promenad och sedan kaffe. Mys! 

Jag blev dock extremt överraskad. Anna hade köpt presenter till mig! Fråga mig inte varför, för jag har ingen aning. Jag blev så glad så att jag inte visste vad jag skulle säga. Jag fick ett ansiktsvatten från Lush som jag har velat ha, ett body butter från Korres som jag också har velat ha efter att ha prövat hos Doddo och även ett lip butter från Korres. Helt galet!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback