Brand New Me

publicerad den 2013-02-18 kl 19:06:16 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsvejs! Det har varit en riktigt lugn måndag. Inget jobb idag vilket dock var rätt välkommet. Jag behövde ringa på en telefontid som bara var mellan 11 och 12 och det hade jag inte kunnat göra om jag hade jobbat. 

Igår träffade jag Jocke! Vi gick först och fikade på ett café i närheten av där han bor men det var så mycket folk där så vi satt inte kvar där så länge utan gick hem till honom istället. Eftermiddagen spenderade jag i deras soffa spelandes Quizkampen med Martin, Jocke och gudmor, haha. Jag heter Carrobarroboll där, lägg till mig! Jag blev t o m bjuden på middag, en väldigt god fiskgryta och frukt och maränger till efterrätt. Det var extremt mysigt! Jag pratade med Martin nästan hela vägen hem, jag saknar honom så jag går sönder ♥

Idag har jag som sagt tagit det lugnt. Anton har varit sjuk i helgen så han var hemma med mig idag. Vi har spelat lite spel men inte så mycket mer. Vid två, när Simon hade kommit hem, gick jag hem till Mirre för lite catching up. Eller lite och lite, rätt mycket. Det var jättemysigt att bara sitta och prata om allt. Min fina! ♥

Kvällen tänker jag spendera på lugnast möjliga sätt. Jag sover inte så bra nu, jag saknar Martins armar, så jag är konstant trött. Men men, jag överlever. 

PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback