Myyyys

publicerad den 2013-02-21 kl 12:29:01 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej på er! Vad hände igår?? Det var betydligt fler som besökte min lilla blogg än vad det brukar. Trevligt trevligt! 

Igår gjorde jag inte särskilt mycket alls på dagen. Mamma och Anton var också hemma men jag satt mest på rummet och försökte få tiden att gå. Det gick inte så bra, haha. Jag pratade med min sötnöt flera gånger under dagen och kvällen och vid nio kom Pillan. Vi satt och drack te och pratade i två timmar. Mys! Sen avslutade jag kvällen med att prata med Martin ännu en gång. Jag har sån fruktansvärd tur som har hittat honom ♥

Morgonen idag började precis som alla andra dagar den senaste veckan med ett samtal från Martin, hihi. Måste säga godmorgon ju, hehe. Sen försökte vi snacka via skype men jag blev bara irriterad på att det hackade så mycket så det slutade med att jag ringde från hemtelefonen istället, hehe. Så jag har pratat med honom i stort sett hela förmiddagen. Senare idag ska jag träffa Doddo och ännu lite senare, ikväll snarare, ska jag och Pillan ha myskväll hos henne. Laga mat, snacka massa skit och titta på film. Myyys! Bra dag helt enkelt!

Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback