Klipp klipp

publicerad den 2013-01-30 kl 21:53:48 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll på er. Det var tungt på jobbet idag. Jag vet inte riktigt varför. Det kan ha varit reaktionen på zonterapin som gjorde det, men jag mådde riktigt dåligt. Huvudvärk, feber och allmänt nere. Det enda som fick mig att stanna kvar var att jag visste att jag inte hade något val. De skulle inte klara sig utan mig. Dessutom hade jag klipptid efter jobbet och sen en middagsdejt med Dodds. Så jag härdade ut. Trots allt ovan och spöregn. Jag är riktigt stolt över mig själv, haha. När jag åkte till centrum efter jobbet så mötte jag till min stora förvåning Doddo där så jag umgicks med henne en timme innan jag skulle till frisören och sen åkte hon hem när jag gick dit. Dock tog det allt som allt tjugo minuter för mig där så hon hann inte ens hem innan jag var på väg hem också. Vi gick till Strandtorget och åt thaimat, vilket var awesome. Men jag åt alldeles för mycket. 

Håret då. Det var flera centimeter som försvann. Jag får lite ångest när jag tittar mig i spegeln nu. Det blev så kort! Jag får trösta mig med att det slitna är borta och att jag nu kommer kunna kamma igenom det utan att kammen fastnar.. Men det känns trist ändå, hehe. 

Imorgon blir det jobb igen. Men denna gången på avdelningen som jag var på förra veckan, vilket passar mig alldeles utmärkt! Jag bara hoppas att jag inte ska bli sjuk för hela familjen här hemma är sjuk, plus jättemånga på jobbet. Känns ju sådär. Men det blir nog bra.

Hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback