Nästan okej

publicerad den 2013-06-18 kl 11:22:14 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon. Det känns lite bättre idag. Ni skulle sett hur jag såg ut igår. Ögonen var helt igensvullna efter att ha gråtit konstant i 24 timmar. Det känns så fruktansvärt jobbigt. Idag måste vi dock ta tag i livet igen. Jag måste till Nordea, vi håller på och tvättar, vi måste städa och jag ska baka bröd. Just det, handla också. Vi som hade tänkt att vara här hemma på midsommar har planerat om och ska åka upp till Ljungskile till Martins föräldrars landställe istället. Det blir säkert bra. Jag kommer få se en midsommarstång i alla fall! 

Nu måste jag sätta igång så vi kommer iväg någon gång.

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback