Upp och ner

publicerad den 2013-06-25 kl 16:15:31 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det går upp och ner hela tiden, både för mig och Martin. För mig är det Peters död som gör att det går upp och ner, det känns fortfarande helt sjukt. Och det är så mycket som går runt i skallen ibland. Gamla minnen, sista gången jag såg honom, hur begravningen kommer bli och hur skönt det känns att Martin kommer vara med. För Martin är det våra jobbsituationer som känns jobbigt. Ingen av oss har jobb, vilket ju såklart inte är idealiskt. Men vi försöker komma ut något varje dag i alla fall, även om det bara är på en promenad. Ingen mår ju bra av att bara vara hemma hela tiden. 

Jag längtar efter min familj väldigt mycket just nu. Som tur är så är det inte så lång tid tills de kommer hit och hälsar på! Fredag nästa vecka kommer mamma, pappa och Anton hit över helgen och det ska bli jättekul. På lördagen ska vi allihopa, inklusive Martins föräldrar och Martins brorsbarn, till Universeum och Liseberg! På söndagen åker jag och Martin med min familj hem till Sthlm. Veckan efter är begravningen så vi stannar där den veckan. Och då ska jag såklart passa på att träffa massa fina människor!

Annars så är det väldigt mycket experimenterande i köket här. Vi testar nya maträtter och bakverk och har det roligt! Vi båda två tycker att det är roligt, även om vi gör det på olika sätt, haha. Jag går gärna efter ett recept första gången jag gör något nytt, medans Martin alltid vill hitta på eget och testa. Så det blir lite konflikter ibland, hehe. Matlagning kan vara väldigt känslofyllt, haha!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback